Traductor

diumenge, 23 de gener del 2011

MISIÓ IMPOSSIBLE

De nou un dilluns
estic preparat
cap a la guerra he de marxar.

Un bon got de llet
per desdejunar
i es que de forces he d'agafar

Ja estic a punt
comence a buscar
no em deixe empresa per preguntar.
Un somriure
i una dolça mirada
és tot el que hi ha...

el treballar ja s'ha acabat.

Estic rendit de tant de rodar
de feina no en puc trobar
voltes i voltes hi donaré
algún dia ho conseguiré

Cada setmana, és molt pitjor
de parats en som ja més al món
per molt que intente dissimular
l'angoixa no puc amagar.

Mire al cel i crec que estic preparat,
no em rendiré
seguiré lluïtant.
Molts llocs rodaré
fins l'últim alé
que puga donar...

Un altre cap de setmana,
dissabte i diumenge per descansar,
sortirà altra vegada el sol
i la roda de nou començarà a girar.